Nouveautés sur la version mobile

Deux petites nouveautés ont fait leur apparition il y a quelques jours dans les forums de la version mobile d’Audiofanzine : le possibilité de citer un post ainsi que la fonction d’édition d’un post.

Il est donc désormais plus simple de répondre à quelqu’un en citant son post et en cas d’erreur, vous ne serez plus obligés de retourner sur la version desktop pour éditer votre post.

Autre nouveauté : la couverture des trois derniers articles de notre équipe apparaît désormais sur la page d’accueil mobile, ce qui la rend un peu plus graphique.

N’hésitez pas à nous dire ce que vous en pensez !

8 395 réflexions sur « Nouveautés sur la version mobile »

  1. fantastic put up, very informative. I’m wondering why the opposite experts of this sector don’t notice this. You must proceed your writing. I’m sure, you’ve a huge readers’ base already!

  2. Hello, I think your website might be having browser compatibility issues. When I look at your website in Firefox, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, great blog!

  3. Wow that was strange. I just wrote an incredibly long comment but after I clicked submit my comment didn’t show up. Grrrr… well I’m not writing all that over again. Regardless, just wanted to say wonderful blog!

  4. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates. I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

  5. Woah! I’m really digging the template/theme of this site. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s challenging to get that « perfect balance » between user friendliness and appearance. I must say that you’ve done a great job with this. Also, the blog loads super quick for me on Safari. Superb Blog!

  6. You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be actually something which I think I would never understand. It seems too complex and very broad for me. I’m looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

  7. Hi there, You have done a fantastic job. I will certainly digg it and for my part suggest to my friends. I’m sure they’ll be benefited from this website.

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.